perjantai 4. toukokuuta 2007

Hetkinen, mitä nyt!

"Auttakaa hyvä rouva! Olen ajautunut reunalle! Jos saan luonanne hyvän kodin, lupaan olla väriläiskänne..."

"Ottakaa minutkin mukaan! Tuon aurinkoa elämäänne!"

"Me tahdomme myös hyvän kodin, teemme elämästänne kuin silkkiä vain!"


"Me taas tuomme lämpöä ja pehmeyttä päiviinne..."


"Psst... Teilläkö oli keskeneräinen Kevät-huivi... Me voimme auttaa!"

Siis pakkohan langoille on tarjota hyvä koti, eikö niin? (Juu kyllä, Käsityö-Aitta Anneliinassa on omistajanvaihdosale ja minä raukka olin aukioloaikaan työreissulla Seinäjoella...)

6 kommenttia:

  1. Ihania lankoja. Huomasin, että kaipailit tuolla baijerilaisten ohjetta. Minulla on pdf-tiedostona sellainen. jos kiinnostaa mailaa kaarina (dot) tku (at) gmail (dot) com.

    VastaaPoista
  2. Ihania ostoksia.
    Kiitos kommentistasi :)
    Tuumooksiin en jaksanut kirjoitella, mutta meilläkin on jo kaksi päivää tuoksut maanviljelijöiden kevät tuoksut, mutta vastakynnetty ruskea pelto, voi miten se on kaunis.

    VastaaPoista
  3. Hih, minäkin harrastan silkkaa hyväntekeväisyyttä haalimalla orpoja ja vähemmänkin orpoja lankakeriä meille. On niillä ainakin seuraa toisistaan :D.

    VastaaPoista
  4. Ihanaa, joku muukin kuulee lankojen puhuvan :D Keltainen regia silk näyttää houkuttelevalta. Kuulenkohan niiden muutaman sisaruksen jo kutsuvan minua kaupassa..

    VastaaPoista
  5. Ihanan värisiä lankoja. Niitä katsellessa tulee hyvälle tuulelle.

    VastaaPoista
  6. Pretty yarns! And yes, I know they can talk! I can hear it too.

    VastaaPoista